תוצאות בדיקת אולטרסאונד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עברתי בדיקת אולטרסאונד אשכים למציאת וריקוצלה בשל בדיקת זרע נמוכה. בתוצאות נרשם (לא הבנתי הכל ציינתי רק את מה שהיה לי ברור): שני האשכים בגודל ובמרקם תקין, ציסטה קטנה, משמאל הידרוצלה בכמות בינונית . ווריקוצלה ברוחב עד 3.6 מ"מ, ללא היפוך זרימה. מה דעתך על התוצאות? האם מצריך ניתוח? תודה
זה ממש לא חשוב חשובה בדיקת הזרע מה היא הראתה? ומה עם בדיקת הזרע נוספת?
בדיקת הזרע הראתה ריכוז של 4.5 מיליון לml , נפח של 2 ml, 99% מורפולוגיה, ותנועתיות של 50% אחרי שעה וכן 50% אחרי 3 שעות. בדיקת זרע נוספת האורולוג אמר לבצע בסוף החודש. נראה לך שאם תצא בדיקה דומה יש צורך לנתח? תודה