מוקסיפן לדלקת בשלפוחית השתן?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן האחרון מופיעות לי הרבה דלקות בשלפוחית השתן ואף כואב לי צד שמאל של הבטן, לפעמים מופיעים דימומים. הרופא רשם לי מוקסיפן. כי אני אלרגית לאנטיביוטיקה מסוג מקרודנטין (אובמין, רספרים) האם מוקסיפן מתאימה לדלקת מסוג זה? קראתי שמוקסיפן יכולה לגרום לדלקת ב-וגינה האם כן? תודה מראש איילת
לאיילת שלום!!! גם אני סובלת מבעיה דומה לשלך. וגם כן לי נתנו מוקסיפן לדלקת בשתן. זאת עובדה זה עוזר.
היי איילת, ביתי סבלה מדלקות חוזרות ונשנות בשלפוחית השתן. רופא הילדים רשם תרופה "מוקסיפן", ובקש לבצע בדיקת שתן חוזרת לאחר גמר הטיפול. בנוסף קבלנו הפנייה לבדיקת אולטראסאונד. כעיקרון, אנטיביוטיקה עלולה לגרום לדלקת בנרתיק, עקב הפרת האיזון של החיידקים. מומלץ להרבות בשתייה, וכן באכילת יוגורט. בהצלחה! שיר
מאיפה אני יודע אם הוא מתאים או לא? מה התרבית הראתה? האם הוא מתאים?