משקפיים אופטיות קמורות
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הזמנתי משקפים אופטיות קמורות על מסגרת של משקפי שמש. כאשר קיבלתי אותן ראיתי שישנו עיוות קשה בראיה, דבר שקשה להסביר אותו, כאילו אני פוזל, דבר שלא חשתי במשקפיים מאותו הסוג במסגרת ישרה. האם זה תקין שהראיה כל כך גרועה במשקפיים קמורות? האם יתכן שישנו אי דיוק בזמן לקיחת המידות למשקפיים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גונן, לעיתים כאשר מזמינים עדשות אופטיות קמורות נוצר צילינדר לא רצוי אשר יכול לגרום לעיוותים, סחרחורות, כאבי ראש ואי הסתגלות למשקפים.