שינוי מספר במשקפיים - סיבה?
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי קוצר ראיה וצלינדר, אני בן 30. לאחרונה יש לי הרעה בראיה, נבדקתי אצל שני רופאי עיניים מומחים ולא נמצא שום מחלת עין, נשלל קטרקט וגלאוקומה וכדומה. מהי הסיבה שבגיל 30 אני צריך להחליף משקפי ראיה? לפי הבנתי לא מחליפים משקפיים בדכ בגלל גדילת מספר בגיל מבוגר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נתי, לעיתים מתרחשים שינויים בכוח התשבורת בעין גם בגילאי 30 ומעלה המצריכים שינוי מרשם והחלפת משקפים.