פענוח us
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנה עברתי ניתוח לתיקון גיד סופרספינטוס. ובוצע עיגון של הגיד. עקב כאבים שלא עברו ביצעתי us והתוצאות היו קרע חלקי בגיד סופרספינטוס באורך 0.8 עם אובדן חלקי של הגיד ובאיזור אחיזה הודגמו הסתיידות בגודל 0.6. בנוסף.בגיד בצפס הודגם סיבים המשכיים מעובה עד 0.7 והיפוהקוגני ותת דיסלוקציה של הגיד אין עדות לקרע ואין נוזל רציתי לדעת מה זה אומר אם אני שנה לאחר ניתוח
שלום רחל. נראה כי לפחות חלק מן הגיד לא התחבר (לא יודע מה היה המצב טרם לכן) לגבי גיד הביספ - גם הוא יכול לגדום לכאבים בכתף. יש להיבדק ולברר מהיכן הכאבים ולהתאים את הטיפול לרמת התפקוד הצפויה, גיל וכו'.