דלקת בירכיים ופעילות גופנית
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סובל 3 חודשים מכאב עיקרי בירך ימין וכאב חלש יותר בירך שמאל. בU.S נמצאה דלקת דו צדדית. מקשה עלי עלי מאד בהליכה יומית וכאב חזק בשכיבה על צד ימין. פיזיותרפיה לא עזרה. אתופן 600 עוזר אבל רק כשלוקחים אותו. הרופא חושב כבר על הזרקה. האם יש דרך לטפל בבעיה זו ולהימנע מהזרקה ? האם אפשר לעבור לשחייה במקום הליכה יומית? בתודה מראש אבי בן 80
שלום, כמובן שניתן לבצע תרגול ושחיה לפני ההזרקה אין דחיפות לבצע זריקה אם נכשלו כל המאמצים בחיזוקים טיפולים מקומיים ושחיה להוריד את הכאב אז ניתן לעבור זריקה בברכה,