כאב ברך שמאל עדיין מלפני שנתיים
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעבר לפני שנתיים וחצי שברתי תברך שבר אחורי לא הרגשתי אותו היה לי כאבים עשו לי mri ושם גילו למעשה יש לי עדיין כאבים לפעמים בברך שמאל ששם שברתי והיום ניהיה לי כאב וקושי בהליכה קצת מה עליי לעשות? מרגיש זרמים שם ובלי קשר עוד שאלה גם בןנגע לברכיים יש לי תחושה ב2 הברכיים כבר למעלה משנה של כבדות שהולך או מאמץ במדרגות מרגש כואב סוג של אחרי של שורף כמו שאחרי שאדם מאמץ הרבה תגוף ..משהו כזה
שלום אבי , ממליץ לך לבצע בדיקות הדמייה עדכניות ( CT ו- MRI של הברכיים לאחר מכן להבידק ע"י אורתופד מומחה לצורך אבחנה וטיפול בברכה,