שאלה....................
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 19 ומתאמנת באופן קבוע. כמעט כל פעם שאני מפעילה את הברכיים באימון (כמו סקוואט) הן כואבות, למרות שאני משתדלת לא להעמיס עליהן, אני חייבת כל פעם לעצור את התרגיל כי הכאב מגביל אותי. בוקר אחרי האימון האחרון הופיע לי כתם בברך במקום שכאב, וזה לא הפעם הראשונה שיש שם כתמים, לא זכור לי שחטפתי שם מכה. אני רוצה לדעת מה המשמעות של זה והאם אני צריכה לפנות לאבחון? אני לא יודעת אם אני גורמת נזק לאורך כל הזמן הזה שאני עושה ספורט.