קרע מיניסקוס עקב חבלה
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בת 60 , כחצי שנה לאחר שעקמתי את הברך, אובחנתי ב-MRI עם קרע גדול במיניסקוס המידאלי שמערב את השורש, אין ממש הגבלה בתנועה, רק כאב קל תמידי האם חייבת לעשות ניתוח? אם לא אעשה ניתוח, האם ייגרם נזק כלשהו? פיזיטרפיה לחיזוק שריר ה-4 יעזור? תודה
שכחתי לציין הקרע שלי אופקי וקראתי שהטיפול הקרע אופקי לרוב לא יכלול ניתוח תפירה...מדוע?
שלום איילת אין דחיפות לבצע ניתוח יש להתחיל בפיזיותרפיה כל עוד הכאב לא קיצוני והטווח תנועה שלך סביר. במידה ולא חל שיפור ניתן לשקול זריקות או ניתוח לפי המצב של הברך. בברכה,