כאביםםםםםםםםםםםםםםםםם
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום אולי תוכל לעזור לי כמה חודשים שיש לי עאבים בעצמות בית החזה רק בעצמות שבאמצע החזה מלמילה ללמטה לט כאבים קבועים כאבים שאני מרגישה בזמן תנועה נגיד אם מתכופפת או יושבת פשוט מרגישה נתפס העצמות כאבים של כמה שניות ומשתחרר תוכל לעזור לע להגיד לי ממה יכול להיות כאבים האלה?
שלום, על פי התיאור שלך קשה לדעת ממה אתה סובל ישנו צורך להגיע לבדיקה פרונטלית אצל אורתופד מומחה ואז לקבל אבחנה .