ניתוח הוצאת פלטינות
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני עושה השבוע ניתוח להוצאת פלטינה מהיד אחרי תאונת דרכים היה לי 2 שברים באולנה עשו לי ניתוח פתוח וקיבוע פנימי סט Acumed . אני עושה תניתוח כי אני סובלת מכאבים באספקט אולנרי בעיקבות תזוזה של העצם אולנה -1.5 ממ ובמגבלה קלה בסופינציה והמנתח אומר שעדיף קודם להוציא תפלטינה ואז לראות אם יש שיפור ואם אין אז לעשות ניתוח לקיצור האולנה אבל בעצם הוא נתן לזה סיכוי קלוש לעזור לי לכאב . אז רציתי לדעת אם להוציא פלטינה זה כואב וכמה זמן התאוששות? ולמה לא בעצם לעשות תקיצור מראש למה להגיע למצב של 2 ניתוחים?