סדק בfifth metatarsal
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שבוע קיבלתי מכה חזקה בכף רגל בעקבותיה הגעתי למוקד ואורטופד קבע שיש לי סדק במסרק 5 fracture metatarsal (s) closed ונתן לי תחבושת אלסטית, נעל דרקו וקביים. בטופס שחרור האורטופד כתב ״ניוד בעזרת קביים בימים הקרובים והמנעות מספורט עד לביקורת עוד 3 שבועות״ 1. מה ההבדל בין סדק לשבר? 2. האם אני אמורה להתחיל ללכת על הרגל הפצועה לאחר כמה ימים? תודה
תודה רבה! ויכול להיות ששבר כזה יחלים אחרי 3 שבועות?