כאבים בירך ימין
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לד"ר קימחי, חולה ב-RA ומטופלת באקטמרה למעלה מ-10 שנים,בדרך כלל מצבי טוב לאחרונה יש לי כאבים בירך ימין ניסיתי במשחות שלא עזרו, עשיתי US והתוצאה: נוזל תוך פרקי בכמות משמעותית,ללא היפרטרופיה סינוביאלית,אין סימני טרוכנטר בורסיטיס מבקשת את דעתך בתודה רבה סופי
שלום, 1. לא יודע מי זה ד"ר קימחי 2. בדיקת סונר היא בדיקה לא ספיציפית למפרק הירך 3. את זקוקה להערכה אורתופדית שכוללת בדיקה גופנית על מנת להבין במה מדובר. בברכה ,