זריקות למפרק ירך אורטקין או prp
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 73 סובלת שנים רבות משחיקה בשנימפרקי הירך ,לא נותחתי מפחדת . האם זריקות למפרקי הירך יכולות להקל על הכאבים ומה עדיף prp או אורטקין
שלום, ההחלטה על יעילות הזריקה של אורטוקין או PRP תלויה בדרגת השחיקה צריך לקחת בחשבון ששתי הזריקות יכולות ללא לעזור בכלל אם יש לך את האפשרות הכלכלית לבתע את הזריקות אז לא רואה בעיה. בברכה,
בכל זאת מה עדיף לשחיקה של מפרק הירך Pep או אורטוקין