פגיעה סחוסית בשני המרפקים
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פגיעה סחוסית בראש הרדיוס עם בצקת בשני המרפקים . אלו מהטיפולים /זריקות הכי כדאי /מתאים לעשות: סחוסית (חוסר סחוס )בראש הרדיוס בשני המרפקים : חומצה היאלורונית , רג'נוג'ל , רג'נוג'ל osp ,אורטוקין או prp?
שלום אלי, דעתי האישית שאין לאף אחד מהתכשירים האלה עליונות על השני מנסיון אישי. הייתי נוטה יותר לכיוון שילוב חומצה היאלורונית וPRP.