האם מותר לעשות ספורט
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי שלמה ואובחנתי לאחרונה עם קרע ניווני בלברום קדמי ועליון מתפקד די בסדר לפעמים כואב לפעמים לא השאלה שלי האם אני יכול להמשיך לעשות ספורט הכוונה לא לשחק כדורגל אלה לעשות הליכה במכון כושר אופניים וכמה מכשירים לחלק עליון של הגוף התיעצתי עם שתי רופאים אחד אומר כן תמשיך כרגיל אחד אומר לא מה לעשות שלמה
שלום, אם הכוונה לקרע לברום בירך אז התשובה היא שניתו לבצע פעילות גופנית כגון אופניים שחיה הליכות . פחות פעילות שיש בה קפיצות ניתורים וריצות. בברכה,