האם ייתכן שתרגילי פיזיותרפיה יחמירו?
דיון מתוך פורום פגיעות ספורט ומפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עשו לי אולטרסאונד וכבר חודש יש לי מתיחת שריר אחורי בירך. הפיזיותרפיסטית עושה לי עיסוי מיוחד ונתנה תרגילים. העניין הוא שהכאב מוחמר אחרי התרגילים ולא עובר ואני חושש שאולי זה עלול לגרום למתיחה יותר רצינית בשריר או קרע. האם יש אנשים עם קרע קל או מתיחת שריר שעדיף שלא יעשו תרגילים ורק יתמקדו בעיסוי טריגר פוינט? יש לציין שהתרגילים ברמה התחלתית וקצת, אך משום מה אפילו לעשות פלקס עם רגל ישרה החמיר לי את הכאב. תודה רבה
שלום, יש להמשיך בטיפול שאתה מבצע , לעיתים לוקח יותר זמן , איני חושב שיש סיכון בקרע בשריר בזמן תרגול בברכה,