פחד מדחייה

דיון מתוך פורום  אימון אישי, זוגי ועסקי

10/06/2014 | 20:35 | מאת: משה לוי

שלום שמי משה ואני בן 23 לפני כמה שנים עברתי איזה משברון בקטע החברתי שכיסח לי את הביטחון הדימוי ואפשר להגיד את האמון באנשים. . היום לאחר שהצלחתי להרים את עצמי ואני מרגיש במקום מאוד טוב יש לי בעיה אחת שמאוד מציקה לי. . אני לא מסוגל להיפתח בצורה אינטימית לאנשים, די קשה לי לדבר עם בחורות וכל זה מכיוון שאני מאוד מפחד מדחייה אז אני די "מעדיף להישאר" במקום המוגן שלי שבו אני צוחק ומתלוצץ עם אנשים ובחורות אך אף פעם לא אנסה ליזום יציאה או לקחת מספר טלפון.. השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות בשביל להתגבר על הפחד הזה שכל כך תוקע אותי. . תודה רבה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

היי וסליחה על העיכוב התשובה. המצב שאתה מתאר הוא שכיח, וניתן לפתור אותו בתהליך, בו המאמן מלווה אותך - לצד שיחות - לפתרון הבעיות. הכלים שנשתמש הם מגוונים, ביניהם משחקי תפקידים, דמיון מודרך אם אתה מתחבר, יצירת מצבים מקדמים ובחינת החוזקות שלך תוך פרידה מהחסמים. אין ספק שתצליח להגיע בדיוק לאן שתרצה. בהצלחה!

19/07/2014 | 22:09 | מאת: ליאור רחמים

משה שלום, ראשית, כל הכבוד לך שהצלחת להתגבר על המשבר הראשוני. זה מראה שאתה אדם חזק שיכול בהחלט להמשיך ולהתגבר על קשיים או חששות אחרים בחיים. ישנן לא מעט שיטות להתגבר על חשש מפניה לבנות. למשל - הוקרות. אנחנו רגילים, מילדות, לחשוב על החסרונות שלנו במקום על היתרונות. כמה פעמים אמרו לנו אל תתרברב או תהיה צנוע וכיו"ב...

מנהל פורום אימון אישי, זוגי ועסקי