מה הכוונה דופסטון הוא זה שימנע מהרירית לצמוח ביתר כתוצאה מהשפעה אסטרו
דיון מתוך פורום צוואר הרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הכוונה "דופסטון הוא זה שימנע מהרירית לצמוח ביתר כתוצאה מהשפעה אסטרוגנית. "= מרחתי 12 ימים אסטרוג'ל וזה גרם לרירית הרחם שלי להתעבות ל 7.4 מ"מ - האם זה יספיק שבוע 7 ימים כדור 1 של דופסטון ? האם לאחר שבוע דופסטון אקבל מחזור בכלל?
לא ציינת את גילך. רירית של 7.4 מ"מ היא בטווח הנורמה בגיל הפריון. ד"ר עדה גרובר מומחית למחלות נשים פריון ולידה יועצת לצוואר הרחם טל:036702038