לדר עדה המומחית שאלה חשובה
דיון מתוך פורום צוואר הרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע יש לקחת דופסטון למשך 10 ימים בכל חודש של טיפול באסטרוגל? מרחתי 12 ימים אסטרוג'ל ורירית הרחם 7.4 מ"מ האם עכשיו אפשר לקחת דופסטון 7 ימים בלי אסטרוג'ל? או צריך דופסטון כדור 1 למשך 10 ימים?
דופסטון הוא זה שימנע מהרירית לצמוח ביתר כתוצאה מהשפעה אסטרוגנית. ד"ר עדה גרובר מומחית למחלות נשים פריון ולידה יועצת לצוואר הרחם טל:036702038