איו מספיק נוגדנים לאדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הריון שהפתיע, לא עשיתי חיסון לאדמת לפני, מה עליי לעשות כעת? מבינה שזה נורא מסוכן. רמת נוגדנים לפני כמעט שנה כשבדקו הייתה בטווח הגבולי. כ-20. מניחה שמאז זה רק ירד, לא היה לזה איך לעלות. לפני 5 שנים עשיתי חיסון לפני כניסה לעבודה בבית חולים אך מאז לא. מה לעשות???? מפחדת נורא.
לקריאה נוספת והעמקה
כלום. חלק מהאנשים קיבלו חיסון לאדמת ופשוט לא מפתחים נוגדנים. אם את עובדת בבית חולים ויש תחלואתאדמת (מדוכאי חיסון או ילדים שלא חוסנו) - לשמור מרחק. מעבר לזה לא עושים דבר כרגע.