בליעת שברי זכוכית בטעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון, שבוע 39. אכלתי בצלוחית קוקטיל פירות ויחד עם קוביות קרח.כשסיימתי את רוב הקוקטייל שמתי לב שכשלעסתי את הפירות יחד עם הקרח נתקלתי במשהו קשה יותר בשיניי. ראיתי שברי זכוכית. (מסתבר שהצלחת שהייתה מעל הצלוחית בארון, נשברה ונותרו חלקים ממנה על גבי הצלוחית). אני לא בטוחה אם בלעתי חלק מהזכוכיות. האם אני צריכה ללכת להיבדק? האם הדבר יכול להזיק לעובר?
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שיזיק לעובר אבל אם יש לך שברי זכוכית במערכת העיכול זה יכול להיות בעיתי עבורך הלא כן?