עלית ה psa אחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נותחתי ניתוח רדיקלי להסרת הערמונית לפני שנתיים וחצי. עד היום הpsa היה0 היום הוא 0.01 האם זה אומר שהמחלה חזרה? תודה מראש וחג שמח
זה לא אומר שהמחלה חזרה אבל כדאי להמשיך לעשות את הבדיקה מדי כמה חודשים לוודא שהמספר נשאר קבוע ולא עולה. אצלי למשל זה כבר שנה 0.01 והכל בסדר.
תירגע ותיזהר מאוטומובילים
לנדב שלום בשלב הזה אתה יכול להיות רגוע לחלוטין. תמשיך במעקב PSA . רק אם יש הכפלה של הערך ב-3 בדיקות עוקבות ( חשוב גם תוך כמה זמן ) והערכים מגיעים ל- 0.4 צריך לשקול מה לעשות . ד"ר אריאלי