תופעות לואי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לטיפול בסרטן הערמונית קיבלתי כדורי קסודקס וכן זריקת לוקרין. את הכדורים סיימתי ליטול לפני כחודשיים, וזריקות אני ממשיך לקבל אחת לשלושה חודשים. רציתי לדעת מתי תסתיים תקופת גלי החום? האם השפעתם נגרמת בעקבות נטילת הכדור או הזריקה? אם בעקבות הזריקה- כלומר היא תלווה אותי שנים מספר( כך מתוכננת הזריקה ) בברכה יקי
ליקי שלום גלי החום הם עקב הזריקות ולא עקב הכדורים . כל זמן שתקבל זריקות יהיו גלי חום , אבל יש מטופלים שעם הזמן התכיפות ועוצמת גלי החום פוחתת. אם זה מפריע לך מאד ניתן להוסיף כדור שמקל מבחינת גלי החום .ראה התכתבויות קודמות בפורום על הנושא. ד"ר אריאלי