טיפול הורמונאלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליפני כחודיים גילו אצלי את סרטן הערמונית ונתנו לי את הטיפול עים הזריקות כל שלושה חודשים וכדורים ןקרינה הטיפול מאוד קשה לי ושורף ומחליש אותי מאוד אני התן לכם כמה פרטים שהם גודל 8 ופ אס 5.7 עברתי סיטי והכל בסדר ללא גרורות הכל תקין על דעת עצמי הפסקתי את הכדורים כיוון שהם הזיקו לי ולא עושה את הקרינה בעוד חודש וחצי יש לי שוב זריקה בבקשה דר תן לי דעה שלך
לסבא שלום אני מקווה מאד שהבנתי טוב את מה שכתבת . האם אתה מתכוון PSA 5.7 ובתשובת הביופסיה GLEASON - גליסון 8 ? אנא כתוב לי במדוייק את כל התשובה של הביופסיה. האם האורולוג אמר לך מה הוא מרגיש בבדיקה רקטלית ? האם עשית גם מיפוי עצמות וצ. חזה ?