גלי חום בטיפול הורמונאלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גם אני מבקשת לשמוע טיפים איך ניתן להקל על גלי החום של בעלי שסובל מאוד, בעיקר בלילות. אני מעדיפה לקבל סיוע כאן ולא בטלפון, אפילו שבאמת אומרת תודה לדורון אפרתי על הכוונות הטובות. גלגלתי אחורנית בפורום ולא ממש הבנתי מה באמת יעיל. או שפשוט צריך לסבול את זה?! מצאתי עצה ישנה של דר אריאלי על סרקסט (תרופה פסיכיאטרית, לא?), וגם ראיתי שכותבים משהו על ויטמין אי - האם זה באמת נותן הקלה? אישית אני לא מאמינה בתוספים בד"כ, אבל אשמח לשמוע מנסיונם של גברים אחרים.
לקריאה נוספת והעמקה
לנטע שלום יש 2 תרופות שיכולות לעזור לגבי גלי החום : SEROXATE , MEGACE 40 MG . ד"ר אריאלי