איזה טיפול מומלץ?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר בדיקות נתגלה לבעלי סרטן הערמונית בתחילת דרכו. האורולוג אומר ניתוח. האונקולוג אומר טיפול הורמונלי והקרנות. מה עושים? לא מצאתי ברשימת היועתים של "מכבי" אונקולוגים.
לקריאה נוספת והעמקה
לורדה שלום אנא הוסיפי לנו פרטים נוספים : גיל , PSA , תשובה מדוייקת של הביופסיה כולל הGLEASON , האם עבר בירור נוסף לביופסיה , האם יש מחלות נוספות ברקע. ד"ר אריאלי
עבר גם מיפוי עצמות, CT בטן אגן וחזה- ללא עדות לפיזור משני. עוד בבייופסיה: TRUS - אזור היפואקוגני פריפרי מימין מערב TZ שאר מרקם תקין. נפח 25 סמ"ק