לאבא
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה היו הנתונים ההתחלתיים שלך , ומהם היום?
אבא שלום האם תוכל לפרט אצת עיקרי התזנה ושמות התוספים שהומלצו לך תודה
אישית אני משתמש בפרוטוקול שכולל תזונה אורגנית מלאה ,תוסםי מזון לא מעטים,ומקפיד על אורח חיים בריא. לגבי שימוש ספציפי כבר נאמר ע'י אחרים בפורום כי כל אחד שונה וזה חלק חשוב מהטיפול במחלה , לכן מה שאני לוקח לא תמיד יתאים למצבו של האחר. אני ביעוץ ופיקוח תמידי של מטפל והתוצאות מדברות בעד עצמן. אם תרצה את שמו אשמח לשלוח במייל אישי, איני נימצא הרבה בפורום אבל מכבד את הצורך להימנע מפרסום אישי