עלייה ב- PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלושה חודשים עשיתי בדיקה ותוצאת ה- PSA היתה 4.6 שזה גם גבוה הנורמה עד 4). עכשיו לאחר 3 חודשים זה עלה ל: 5.20. שאלתי האם זה מרמז משהו ? מה זה אומר שיש עליה ? אודה על תשובתך המהירה
תוצאות PSA בלבד הם לא אינדיקציה למשהו מוגדר. זה יכול להיות כל מיני דברים. האם נשלחת לבדיקות נוספות? מדוע עשית את הבדיקה? מהו גילך? באשר לתוצאות PSA כדי לתת תשובה צריך לראות תוצאות עוקבות של מספר חודשים וגם בדיקה PSA/PSA FREE RATIO .
לשאלתך לגילי - 60 שנה. עשיתי בדיקה לפני 3 חודשים והערכים היו נמוכים יותר ועכשיו עלו האם זה מסמן משהו ? אשמח לתשובתך.