free psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה דר אריאלי אם לא קשה לך נא להרחיב/להסביר על נושא ה FREE PSA תודה jay
jay לילה טוב. לרוב לFPSA יש חשיבות בגילוי סרטן הערמונית. קשה לי מאד להגיד לך מה המשמעות שלו אחרי הקרנות , במיוחד בערכים כל כך נמוכים של PSA . ד"ר אריאלי
לכותב שלום. מצורף קישור להסבר על FREE PSA אריכות ימים בבריאות. יעקב. http://www.shalomprostate.co.il/download/1039/free_psa.doc
לדר' אריאלי שלום בעקבות עליית ה-PSA שלי מ-1.74 בשנה שעברה ל-2.53 השנה שלח אותי רופא המשפחה לאורולוג. האורולוג לא מצא בבדיקה ידנית דבר חשוד ושלח אותי לבדיקת free PSA. התוצאות היו שה-PSA הוא 2.1, ה-free PSA הוא 0.34 (מיליגרם למיליליטר)וה-PSA INDEX RATIO הוא 0.16 כתוצאה מכך הוא שלח אותי לבצע ביאופסיה של הערמונית. קראתי בחומר שמופיע באינטרנט ושם מומלץ לעבור ביאופסיה כאשר היחס הוא פחות מ-15%. מה דעתך ? ברצוני להוסיף שאני בן 67 בתודה, ד.
שלום ד. איפה קראת שמומלץ לעבור ביאופציה כאשר היחס פחות מ15% תודה,עזריאל