התאוששות לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשלושה שבועות לאחר ניתוח כריתה רדיקלית, לפני מספר ימים הוצא הקטטר. אני סובל ממתן שתן כמעט בלי הפסקה בכמות גדולה מאוד מאז הוצאת הקטטר דבר שמפריע מאוד לתפקוד. כיצד נמיתן לדעת האם הדבר עדיין תקין?
לאריה ערב טוב אתה צריך המון סבלנות. הריפוי צריך את הזמן שלו . השיפור יבוא בהדרגה , אבל רק כחושיים- שלושה אחרי הניתוח הכל מסתדר. ד"ר אריאלי
לאריה שלום כעת מה שנותר זה שתהיה סבלני. צריך את הזמן עד החלמה מלאה . ד"ר אריאלי