קבלת החלטה על סוג הטיפול-תוספת מידע
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דרי אריאלי ! תוספת למכתבי-אולי זה חשוב. חודש אחרון עשיתי בדיקת PSA כל שבוע וב 20.02.8 עלה PSA עד 0.48 ושבוע אחרי ירד עד 0.42 ועכשיו הוא 0.41
לקריאה נוספת והעמקה
vlad שלום הPSA יכול לעלות ולרדת , אבל זה לפי דעתי לא צריך לשנות את ההחלטה לטיפול. התחלת עם PSA גבוה מדי , יש פריצה של גידול מעבר לערמונית, ועליה ב-PSA . לפי דעתי אתה סתם מבזבז את הזמן , תפסיק לבדוק PSA ותתחיל כבר טיפול . ד"ר אריאלי
האם בנתונים שנמסרו, הקרנות בשילוב טיפול הורמונלי יכולים להביא ל"החלמה מלאה", כלומר, לעצירה של העלייה בפי.אס.איי למשך שנים רבות?