תופעות לואי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני סובל מסרטן הערמונית. מטופל בכדור קסודקס 1ליום(משך חודש) ובזריקת לוקרין 1 ל-3 חודשים , לאחרונה הופיעה כאב\צריבה בעת הטלת שתן, האם זה נובע מהטיפול אותו אני מקבל? אם כן- היש תרופה להקלה? כמו כן הייתי מבקש לדעת מהן תופעות הלואי הנוספות בהקשר לטיפול - על מנת להתכונן לקראתן. בברכה יקי
ליקי שלום אין קשר בין הטיפול שאתה מקבל והצריבה . יש לעשות בירור לסיבת הצריבה , למשל דלקת בשתן ולטפל בהתאם .
לקסודקס עלולות להיות ת. לוואי כמו בחילה , חוסר תיאבון ולעיתים נדירות דכאון. אם הטיפול רק לחודש, לרוב אין בעיה עם טיפול זה .