למרות הטקסוטר ה psa עלה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אבי בן 78 עם סרטן הערמונית כבר 4 שנים.+גרורות בעצמות.הוא אחרי 4 קורסים של טקסוטר {4 טיפולים} בפעם הראשונה. ה psa במקום לרדת הכפיל עצמו מ 300 ל 611 .מה עושים??? בתודה לתשובה מהירה עפרה {כמובן שבמשך הזמן הוא קיבל תרופות שונות שפסקו להשפיע }
לקריאה נוספת והעמקה
לעופרה שלום בשלב הזה הטיפול הוא אונקולוגי ולא אורולוגי. פני לאונקולוגים שלו לברר אם ניתן לעשות עוד משהו.
אם את מעוניינת להתייעץ עם פרופ' אונקולוג מעולה התקשרי בטל\ תא קולי 08-8660672 אחרי ה- 18.2.08 . ד"ר אריאלי