טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאבא שלי , בן 66, נמצא סרטן ערמונית ( גליסו 8 - , 4+4 , PSA = 27). גרורות בבלוטת הלימפה ובסיסי ריאות. מיולי 2007 הוא מקבל טיפול הורמונלי : כדורים CasoDex כל יום וזריקה SupreFact פעם ב3 חודשים. התוצאות : 28/05/07 - PSA 27.6, 05/09/07 - PSA 0.43 28/11/07 - קטן מ 0.01 ng/mL ב 09.01 עשו לו כבר זריקה שלישית. השאלה שלי היא כזאת: קראתי פה על השיטה Intermittent hormone therapy. השאלה : במה להתחיל? להפסיק גם את הכדורים וגם את הזריקות? אני מבינה , כמובן, שצריך להתיעץ עם רופא. האם מישהו יכול להמליץ את אורולוג ואונקולוג באזור פתח-תקווה , ממכבי.
אולגה, תתקשרי אלי 0507661989 ואני אסביר לך.
דורון, תודה רבה! .בהצלחה והרבה בריאות לך!
לאולגה שלום הייתי קודם חוזר על הבדיקות . אם עדיין נמוכות ניתן לשקול הפסקת כדורים+ זריקות ומעקב כל 3 ח' של PSA .כמובן התייעצי עם האונקולוג שלו לפני הפסקת הטיפול. ד"ר אריאלי
תודה רבה!