סרטן ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האים סרטן ערמונית ניתן לריפוי על ידי הקרנות? האם גיל החולה משפיע על הריפוי? האם הקרנות משפיעות על איברים אחרים?
1. כן. תלוי בדרגת המחלה ואם יש גרורות. 2. לא. אבל עשוי להשפיע על סוג הטיפול המומלץ בהתאם למצב הבריאות. 3.טיפול בהקרנות ממוקד בערמונית אבל יתכנו תופעות לוואי בפי הטבעת ובמקומות נוספים. אוסיף גם שבטיפול בסרטן לא מדובר על ריפוי מוחלט גם אם המחלה נעצרה והגידול הוסר. מדובר על החלמה כי יש לעיתים מקרים שהסרטן חוזר. נ.ב. אני לא רופא
לנחום שלום אם יש גרורות לא מקרינים את הערמונית. רק לעיתים נדירות יש צורך בהקרנה מכוונת לגרורה בעצמות. ד"ר אריאלי
למ' שלום הטיפול בהקרנות הוא טיפול דפיניטיבי שמטרתו ( אם הוא מצליח ) לחסל לגמרי את הסרטן .לעומתו הטיפול ההורמונלי רק עוצר זמנית את המחלה.
לעיונך http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=6947