טיפול הורמונלי - זריקה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! אני בן 55 שנתיים לאחר הקרנות , מקבל עדיין טיפול הורמונאלי , זריקה אחת לשלשה חדשים , האונקולוג ממליץ על המשך , לדעתו עלי לקחת שנים מאחר ואני צעיר , מה המלצתך ? והאם יחול שיפור בתפקוד המיני אם אפסיק עם הזריקות ? אלי
לאלי שלום הייתי מעדיף שתכתוב מעט יותר פרטים : PSA בגילוי המחלה, ותשובה פתולוגית מדוייקת כולל גליסון של הביופסיה , PSA בגמר הקרנות וכיום. האם עברת בירור לפני תחילת ההקרנות כמו CT ומיפוי עצמות ומה התשובות. מה הסיבה שהוחלט דווקא על טיפול הורמונלי + הקרנות ולא אחר ??כנראה יש גם סיבה שהאונקולוג חושב על טיפול הורמונלי ממושך . האם לך ידועה הסיבה?? תנסה לענות לכל שאלותי ואז אוכל לעזור לך יותר. באותם המקרים בהם מחליטים להפסיק טיפול הורמונלי ( אם מחליטים) יכול לחזור אחרי מס' חודשים התפקוד המיני . יש לקחת בחשבון שגם ההקרנות בעצמן עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך אחרי מס' חודשים בתפקוד המיני. ד"ר אריאלי