צורת הבדיקה בביקור הראשון במחלקה האונקולוגית ..?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהו שעבר בדיקה במחלקה האונקולוגית ( הכוונה לביקור הראשון ) מוכן להסביר מה תהליך הבדיקה ואיך להתכונן לקראת הבדיקה ..... תודה מראש על התשובה .
שלום רב בתחילה יש בדיקה אצל האונקלוג , לאחר מכן נקבע לך תור לסיטי על מנת לסמן את מיקום המדויק של ההקרנות , זה נקרא סימון , הסימון אורך כ-20 דקות , לאחר מכן מתחילים בהקרנות , צריך הרבה סבלנות , אף פעם הם לא עומדים בתור שקבעו לך . בהצלחה , אלי
הרבה תודות לך אלי יקר . איחולי בריאות טובה שלוחים לך ממני .
אלי שלום תודה על ההסברים. לא כל המטופלים שמגיעם לאונקולוגיה מטופלים בהקרנות. חלקם למעקב או טיפולים אחרים ( כמו כמוטרפיה). ד"ר אריאלי