תוך כדי החלמה מניתוחרדיקלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ולאחר כעשרה ימים החלו הפרשות בגוון צהבהב מאזור הנקז . האם יש מקום לדאגה או צריך לעשות משהו לפני זה היה חום וכמות האנטיביוטיקה הוכפלה. התפרים הוצאו והחתך מחלים. אשמח לתגובת הרופא בנידון
במקום לחכות כאן לתשובה עדיף לשאול את הרופא המנתח.
לאיילת שלום בהתחלה יש הפרשה דמית, בהדרגה הפרשה סרוטית ( צהובה ) ואח"כ ההפרשה נעלמת . כמובן רופא צריך לראות את זה בעין , אבל נראה לי שהכל בסדר וזה בדרך להחלמה. ד"ר אריאלי
תודה עבור תגובתך המרגיעה בכל מקרה ההפרשה מתמעטת והרופא המנתח יראה את המקום מחר . תודה לדר' אריאליי