תודה ושאלה נוספת ואחרונה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה זה אומר תהליך תופס מקום ועל מה ,לרוב, מרמזת אספקת דם בממצא?
אל תחששי לשאול כל העולה על רוחך בשביל זה קיים הפורום בניהולו המצוין של דר' אריאלי נא המתיני והדר' יתן לך תשובה מפורטת - במקביל את יכולה להכנס לפורומים הרפואיים-משפחה ותקבלי תשובה מהירה מאד
ללולה שלום. תהליך תופס מקום הוא ממצא בעל נפח ( גוש , גידול) המחייב ברור ובדיקה. מצורף קישור להסבר . יעקב. http://www.infomed.co.il/glossary/g_4259.htm
ללולה שלום תהליך תופס מקום = גידול . כמובן אין זה אומר אם זה גידול ממאיר או שפיר. הגידולים מטיבם גדלים מהר ולכן הם זקוקים להספקת דם יותר גדולה יחסית לרקמה התקינה. ריבוי של וסקולריזציה ( כלי דם ) זה גם רמז עקיף לגידול. לא ניתן לדעת מה טיבו של הממצא עד שלא נכרת ונשלך לבדיקה פתולוגית. ד"ר אריאלי