MRI עם סליל אנדורקטלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הבדיקה הנ"ל הינה חלופה לבדיקת ביופסיה? אני מבין שלא לוקחים דגימות, כך האם זה מחייב אחר מכן ביופסיה באם הממצאים מחשידים? האם הבדיקה כואבת? נעשית בהרדמה? מתי מומלץ לעשותה?
לזאב שלום למי שכבר עשה ביופסיות שהיו שליליות ומתלבטים על ביופסיה נוספת עדיף לעשות MRIהבדיקה ללא הרדמה , לא נעימה , אבל פחות פחות כואבת מביופסיה. אם הבדיקה תקינה לרוב ניתן לוותר על הביופסיה , אם יש אזור חשוד ממילא צריך ביופסיה בנפרד . ד"ר אריאלי