בחירת מנתח
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לחברי נתגלה סרטן ערמונית , אבחנה חד משמעית לניתוח האם מישהו מכם נותח אצל מנהל המחלקה אורולוגיה בבית חולים מאיר . האם מישהו מכם ממליץ על מנתח אחר , מה עלות הכספית שהוא דרש לניתוח . אודה לכם על תשובה מהירה . יוסי
לפני 3.5 שנים נותחתי אצל פרופ. ג'ק בניאל מהמחלקה האורולוגית בבילינסון. רופא יוצא מן הכלל, אנושי ועדין ומדבר בגובה העיניים. מומלץ לפנות אליו. להתקשר למחלקה אורולוגית בבילינסון ולשאול איך ניתן להגיע אליו לייעוץ לפני ניתוח דרך הביטוח של קופת חולים.
נחום שלום האם לא היו בכלל סיבוכים בשלפוחית השתן האם מדובר בתשלום גבוה בנוסף לביטוח בריאות מושלם של הכללית . תודה על התגובה יוסי