רמת ה-PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שאלה חשובה: האם רכיבה תכופה על אפניים עלולה להעלות את רמת ה--PSA ? תודה
על
מה אתה מגיב בשטויות על שאלה רצינית.מה אתה מחפש בפורום רציני? חפש לך פורומים לבדרנים או ליצנים
לכל העונים הייתי מבקש לכבד אחד את השני , אפילו אם השאלה נראית לכם לא במקומה . ד"ר אריאלי
למשה שלום אכן יש מקרים של אנשים שרוכבים על אופניים , במיוחד על שטח ולא על כביש שיש נזק מצטבר לערמונית שיכול להתבטא בעליה ב- PSA , אבל עדיף לא להסתמך על זה ולהבדק ע"י רופא אורולוג כאשר יש עליה ב-PSA כדי לא " לפספס " סרטן בערמונית . ד"ר אריאלי
שלום לך, יש לי ערמונית מוגדלת. בבדיקה לפני חצי שנה ה-psa היה 2.26 ובבדיקה הנוכחית עלה ל2.96. אולטרא סאונד הצביע על ערמונית במשקל 120 גר. הקודם היה 95 גר. בלי ממצאים פטולוגיים. מה הנורמה של ה- psa ןמה עלי לעשות כדי למנוע סרטן בבלוטה. SALOMON