אודה לד"ר אריאלי ולמשתתפים אם תגיבו לשאלתי ,
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראו למטה.
כמובן בעזרת תוספים ,מזון אורגני ואורח חיים בריא,התוצאות מדברות בעד עצמן הרווח המוסף הוא שמצב שאר המריעין בישין שנשאתי השתפר ללא הכר גם כן הבעייה שצריך ''ביצים'' לקחת אחריות וכו' להבחנתי ...לרוב הגברים אין ''ביצים'' בכדי להתמודד (סתם אל תקח ברצינות מכבד את כל אחד וגישתו) בברכת הגבר ''שנהייה בריאים מהיכן שעושים פיפי'' (חשוב לא ? ) ותרגעו לא מתים מזה (כמעט )
האם תוכל לשתף אותנו - האם לא עברת כל טיפול אם הובחנת - מה היתה רמת הגליסון? מה היתה רמת הPSA אז ועתה - כיצד אתה עוקב? נשמח לתשובותיך
ליוסי שלום אם היית נותן לי יותר עובדות במקום להתלוצץ הייתי יכול להגיב. סלח לי אבל ההומור שלך ממש לא מצחיק אותי . ד"ר אריאלי