יש! אני לא לבד! אני ואולמרט. אולמרט ואני. נשמע טוב
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדורון אפרתי בוקר טוב אני לא כל כך בטוח ש"צרת רבים חצי נחמה" , אתה יודע יש לזה כמה התבטויות נוספות ........ עם כל הצער על מחלתו של מר' אולמרט הוא הצליח בהצהרה של 5 דקות לעשות את מה שאנחנו לא הצלחנו לעשות בעבודה מאמצת של שנים : להעלות את המודעות לסרטן הערמונית. עד כה כל הממסד התייחס למחלה זו כאלו זה פחות חשוב מנזלת. יתכן שכעת דעת הקהל בארץ תשתנה ואולי אני מקווה הרבה דברים יתחילו "לזוז" בנושא זה . ד"ר אריאלי