ראש הממשלה חולה ??? בסרטן הערמונית !!!!
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברים יקרים. ראשית איחולי החלמה מלאים ומהירים לאהוד אולמרט ראש ממשלתנו היקר . אם נכונה השמועה הרי """ שבעיתנו """ תקבל נופח שלא קיים היה עד כה . מעניין אותי מי ינתח את ראש ממשלתינו . איחולי שיצליח יותר ממני..! יבחר בקפידה רבה את המנתח . בקפידה רבה את המנתח ...!!!!!!!!!!!
לראש ממלשלתנו היקר בשמי ובשם עמותת " 1 מתוך 11 " אני מאחל לראש ממשתלתנו החלמה מהירה והצלחה בטיפול. אין לי ספק שיטופל ע"י מיטב האורולוגים, מקווה בהצלחה. הייתי מאד שמח אם הודעה זו הייתה מגיעה אליו. ד"ר אריאלי יוסף יו"ר עמותת "1 מתוך11 ".