MRI ערמונית לפני ביצוע ביופסיה טרנספרינאלית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קיבלתי את תוצאות mri של הערמונית ולהלן הסיכום כפי שרשום בתשובה. שינויים היפרטרופיים נרחבים של הערמונית המרכזית. נגע גיאוגרפי פריפרלי אחורי ימני מזוהה במימדים של 18x7, לא עובר האדרה. PIRADS 3 ללא פתולוגיה קופסיתית. ובלי שום קשר לתוצאת ה-mri הוזמנתי לביח' אסותא לביופסיה טרנספרינאלית בהרדמה כללית. לאור תוצאות ה-MRI האם עלי לעבור את הביופסיה הנ"ל שנקבעה לי לעוד שבועיים ונאמר לי שהיא יותר אמינה ? אני מאוד לחוץ ומודאג ואשמח לקבל תשובה בהקדם.
שלום רב, יכול להיות שאיחרתי את מועד התשובה. בכל מקרה לפי הMRI אין סבירות גבוהה לממאירות. חסרים לי פרטים כמו רמת הPSA וממה אתה סובל אם בכלל. אבל רק על סמך הMRI יתכן שאפשר להשאר במעקב בלבד. בברכה