ניתוח להוצאת הערמנית .
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במח' טרום ניתוח נאמר לי על ידי האורולוג במח' כי יחד עם הוצאת הערמונית מבצעים גם כריתה של בלוטות הלימפה . הרופא שבדק אותי והוא גם המנתח בשיטת עבודה עם רובוט לא אמר לי כלום לגבי בלוטות הלימפה . מהבנתי בלוטות הלימפה מאוד חשובות למערכת החיסון . באיזה מצב חייבים להוריד את הבלוטות ומתי כדאי שלא לגעת בהם . תודה משה ו
לקריאה נוספת והעמקה
משה שלום, ההחלטה אם לנתח ולהוציא את בלוטות הלימפה האגניות או לא הינה החלטה כירורגית המתבססת על נתוני המחלה המתבררים טרם הניתוח. באופן כללי אין פגיעה במערכת החיסון כתוצאה מהסרתן של הבלוטות. בברכה, דר ברגר
(מספר מקשר)