המשך לשאלתי הקודמת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' ברגר שלום , סליחה אבל שעחתי לציין שאני בן 69.5 . אני משתמש באומניק כבר כמה שנים טובות . בין התסמינים שמהם אני סובל רצוי לציין : 1. אני מתעורר בלילה פעם פעמיים עם צורך לתת שתן שזורם באיטיות רבה כולל טיפטוף . 2. במשך היום הזרם הוא פחות או יותר תקין , אבל סובל מדחיפות ולכן אני מרגיש צורך במספר רב יחסית להתרוקן שוב תודה אודי
לא ציינת את גילך אך בכל מקרה מה שאתה מתאר פחות מחשיד לסרטן ויותר מחשיד להגדלה שפירה. תמשיך מעקב אורולוגי בלבד. בשלב זה ללא ביופסיה בברכה
(מספר מקשר)