pet psma- נזקים תופעות לוואי מהבדיקה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מהם תופעות הלוואי נזקים אפשריים עתידיים של הבדיקה pet psma? תודה!!
לקריאה נוספת והעמקה
לכבוד ד"ר ברגר שלום רב בעלי בן ה80 סובל מסרטן הערמונית שהובחן לפני כ 10 שנים וטופל בבריכיטרפיה .לצערי יש כישלון ביוכימיPSA 10.4.עלייה איטית מאד,כמו כןנותח בסרטן שלפוחית השתןוכעת במעקב.במשך השנים ביצע כ 15 בדיקות סי.טי.ולפני כ3 שנים פט.קולין. כעת הופנה לבדיקת פט-פםמה. מה דעתו של הרופא,האם לבצע את הבדיקה בגלל הקרינה? בתודה מראש נ.ב. אציין שהתור לבדיקה הוא ב9/3/2016